filmdeki kötü adamı tutmak
-
-
-
(bkz: the dark knight)
-
-
(bkz: so passe)
-
(bkz: barda)
-
(bkz: hilmi önal)
-
görünürde, her zaman iyi adamı öldürmek için yeterli donanıma sahip olan adamdır kötü adam. parası vardır, kaynakları büyüktür. istediği anda iyi adamın fişini çekebilecek durumdadır. mantık açısından bakıldığında, kötü adamı tutmak doğaldır. kötü adamın sakatlığı, ya güç sarhoşu olması ya da megaloman olmasıdır. filmlerde görüleceği üzere, hiçbir kötü adam, güçlü silahlarıyla (adamlarıyla) ilk saldırısını yapmaz; ille de iyi adam hakir görülmelidir, güçsüz bilinmelidir. yok arkadaşım, mantık hatası var bu işte. madem o koskoca kötü adam, dandirik iyi adamı öldürecek kadar önemli bir konuda rahatsızlık hissediyor, alır en iyi adamalrını, iki dakikada filmi konusuz bırakır. senaristlerin saçmalaması işte...
-
-
artık buraya kadar geldim. belki de olayın esprisini şimdi kavrıyorum bilmiyorum artık. korku filmlerinde ekseriyet gibi hep iyi adamı tuttum yıllardır. tırsa tırsa izlenen yüzlerce film, gerilim dolu saatler. ruhum daraldı, özgüvenim zedelendi. sonra olaya dikkatli baktım, gördüm ki esas oğlanlar/kızlar malın önde gidenleri. hep tezgaha gelen keklikler. bütünleşemiyorum bi türlü, kendimle özdeşleştiremiyorum o salak karakterleri.
bigün yine böyle mal bir başrol var. sinir etti beni. sonra ampul yandı aniden. hemen geçtim öcü'nün tarafına. ulan dedim hayat varmış ya hu. gelin lan amına kodumun salakları. alayınızı yakacam şerefsizim. sonra bütün korku filmlerinde öcü'yü tuttum. onu benimsedim, yakınsadım kendime. o gözle izledim.
atıyorum bi film, açıyorum kolamı, lıkır lıkır. oh be.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap